Кошик
20929 відгуків
promo_banner
Зоомагазин Шиншилка — Дискаунтер зоотоварів
Контакти
Зоомагазин Шиншилка - Дискаунтер зоотоваров.Корма для кішок і собак. Ветеринарна аптекаЦентр обробки замовлень
Харківська набережна, 7/9, м. Харків, 61057, Харків, Україна
+380 (50) 303-51-25
Вам передзвонять!
+380 (67) 149-99-80
Вам передзвонять!
+380 (50) 303-51-25
+380 (67) 149-99-80

Як безпечно купити товар в інтернеті?

Як безпечно купити товар в інтернеті?

В інтернет магазинах товар можна придбати до 30% дешевше. Але на покупку в мережі вирішуються тільки 20% українців. Причина банальна: люди боятися обману. Турбуються залишитися без грошей або з неякісним товаром. Тому, переплачують, заспокоюючи себе думкою «зате мене не кинули». Все це правда, нас часто обманюють, і ми боїмося комусь довіряти. Але, користуючись моїми простими порадами і витративши на перевірку магазину 5-10 хвилин, Ви можете захистити себе з імовірністю 99% і зважитися на свою першу покупку в мережі.


Отже почнемо, що повинно бути у надійного магазину:


1.Домен магазину (адреса в рядку браузера) розташований в зоні .ua

(у нас, наприклад, shinshilka.ua).
Це національний домен. В Україні щоб його отримати необхідно пройти дві експертизи та зареєструвати знак для товарів та послуг. Процедура займає до 2 років і коштує 7000-15000 грн. Робиться це не для власного задоволення, а для розвитку свого імені всерйоз і надовго. Відповідно Ви розумієте, що цей магазин не зникне протягом гарантійного терміну товарів, що продаються.


2. Розташування у каталогах

Основні каталоги підтримують самі пошукові системи. Для того, щоб там знаходиться необхідно відповідати дуже жорстким вимогам. Перевірити перебувати сайт в каталозі досить легко: наприклад, на сайті «Шиншилка» зайти на сторінку «Чому ми» і перейти по посиланню в конкретний каталог. Там же Ви можете ввести адресу перевіряється сайту і дізнатися чи він знаходиться в каталозі. Каталоги дуже ретельно перевіряють сайти і потрапити в них несумлінному підприємцю практично неможливо


3. Відгуки, розміщені на інших ресурсах

Я думаю, Вам не треба розповідати про цінності відкликання, який розміщує на своєму сайті продавець. Вона дорівнює нулю. Серйозний магазин передає публікацію відгуків іншим організаціям. Там у нього відсутня можливість їх видаляти. Він може тільки залишити коментарі. Наприклад, у нас відгуки розміщені не на сайті, а на сторінціhttp://kharkov.prom.ua/opinions/list/265654, яку модерує портал Prom.ua. Подібні можливості є в Яндекс маркеті, Хотлайне і т. д. Звичайно всім догодити неможливо, але, якщо менше 75% відгуків позитивні за умови, що їх не менше 100, то покупку в цьому магазині краще відкласти. Зрозуміти де знаходяться відгуки можна, якщо подивитися адресу в браузері при відображенні відгуку: якщо початок збігається з адресою сайту, про який Ви дивитеся відгуки, то сайт самостійно публікує їх на свій розсуд (є підстави сумніватися в їх об'єктивності).

4. Програма захисту покупок

За кордоном існують спеціальні потужні організації надають подібні послуги, вони, як правило, пов'язані з платіжними системами. Ці сервіси захищають і продавця і покупця. На жаль, в Україні в глобальному масштабі подібні «страхові» служби поки відсутні. Але існують локальні сервіси, що надають їх, наприклад, всі покупки до 3000 грн. на сайті«Шиншилка» захищені «програмою захисту покупців», що надається незалежною компанією Prom.ua.

5.Післяплата або можливість розрахуватися при отриманні

Если Вы проверили все вышеуказанное и у Вас остались сомнения, то у надежного магазина всегда должна быть возможность оплатить товар при получении. Это может удорожать стоимость на 2-3% (но не более). Скажу больше, даже делая предоплату, убедитесь, что такая возможность у магазина есть. Причем об этом должно быть написано на одной из страниц главного меню, например, у нас «Доставка и оплата».

Буду рад, если мои советы помогут Вам сэкономить и почувствовать себя более защищенными в полном соответствии с нашим девизом «Плати меньше! Живи лучше!!!»

Олейник Игорь Александрович 
лікар ветеринарної медицини, юрист, власник торгової марки "Шиншилка"

Відвідуваність інтернет зоомагазину "Шиншилка" становить 2000-2500 чол. на добу (4 місце серед зоомагазинів України).

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner