Вітаємо !!!
Наші сторінки - у Фейсбуці та Інстаграмі https://www.facebook.com/shinshilka.ua та https://www.instagram.com/shinshilka_com) .
Чому менеджери Шиншилкі не дають рекомендацій при купівлі кормів ?
1. Для якісного підбору корму необхідно проаналізувати безліч факторів ( стать, вага, вік, породу, фізичні навантаження, перенесені захворювання та призначене лікування, реакцію на корми, які використовувалися раніше , тощо ). У результаті потрібен значний час ( від 1 години ) і досвід для вирішення цього завдання. Ми переконані, що краще за Вас ніхто не знає Вашого вихованця. Витратите час на спостереження за ним, а потрібна інформація завжди присутня в картках товару магазину, зіставивши ці дані Ви зробите логічний і правильний вибір на користь Вашого вихованця.
2. Відповідно до восьмого принципу нашої діяльності (докладніше - Про нас) у нашому магазині заборонені індивідуальні мотиваційні програми постачальників і фінансова винагорода нашого менеджера ніяк не залежить від марки та вартості продукту, що продається - це запорука його чесного ставлення до Вас і продукту. На жаль, абсолютна більшість постачальників зловживають фінансовою винагородою за рекомендацію саме їх продукту магазином, що в результаті призводить до прямої фінансової вигоди продавця на шкоду інтересам Вашого вихованця.
Подібні упереджені рекомендації не можливі в Шиншилці - ми цінуємо Вашу довіру до нас і робимо все можливе і неможливе, щоб виправдати її .
Чому в Шиншилці представлені не всі корми, які продаються в зоомагазинах України?
Більшість кормів (в асортиментній представленості) ввезених в Україну - дрібними українськими компаніями (імпортерами) погано або взагалі не були відомі раніше українському покупцю.
Для того, щоб підвищити впізнаваність і відповідно продаж - імпортер йде на змову з невеликими магазинами та мережами обіцяючи додаткову винагороду при продажі саме його товарів, що в свою чергу веде до необґрунтованого завищення ціни. Часто подібне веде до підвищення ціни на 50 -70 відсотків від розумного ціноутворення. Покупцям подібне подається як нібито - оплата за елітну якість корму, хоча насправді такі корми достатньої середньої якості виробляються з відходів харчових виробництв – у чому нескладно переконається звернувшись до Гугла – перевіривши склад та ціну в ЄС.
Шиншилка вважає, що подібне ціноутворення – вводить в оману покупця і не підтримують подібне, вважаючи, що на ринку мають бути корми на основі розумного ціноутворення, а не компенсація роздутих та неефективних маркетингових витрат та збиткове господарювання – за рахунок покупця.
Зрештою у програші покупець та виробник, у виграші – недобросовісні імпортер та продавці.
Шиншилка - вірна своїм вищевикладеним принципам (докладніше - Про нас) і робить все можливе і неможливе, щоб їм слідувати
Бережіть Україну ! Борітеся – поборете! Вам Бог помагає!
З Любов'ю та Повагою Ваша "Шиншилка"