Інтернет зоомагазин «Шиншилка» ― Дискаунтер зоотоварів пропонує товари за мінімально можливою ціною з максимальним сервісом.
Як ми це робимо ?
1. Постійно знижуємо наші накладні витрати ,торговельну націнку та кінцеву ціну товарів;
2. Постійно підвищуємо виробничу ефективність,автоматизацію і кваліфікацію наших співробітників;
3. Займаємо жорстку цінову позицію по відношенню до нашим постачальникам і поштовим службам вимагаючи - мінімальні ціни; Працюємо з постачальниками та виробниками напряму - без посередників
4.Створюємо у себе запаси товарів, що продаються.У випадках перебою в поставках(а вони трапляються регулярно) Ви можете на нас покластися;
5. Не закладаємо у вартість товару прихованих платежів (доставка , реклама, банківських комісій тощо),ці витрати ми оплачуємо з власного прибутку ;
6. Не орендуємо приміщення,а розміщуємо всі наші технологічні процеси тільки на власних площах;
7. Ми сімейна компанія і за результат відповідаємо своїм чесним ім'ям;
8. У нашому магазині виключені індивідуальні мотиваційні програми постачальників.Жоден з постачальників не має жодних привілеїв і це запорука чесного відношення до покупцям і продукту;
9. Ми не торгуємося і не надаємо додаткових знижок ― ми спочатку пропонуємо мінімальні ціни,однакові для всіх наших покупців.
10. Ми не розраховуємо на швидкий прибуток,наш проект ― довгострокова інвестиція.
"Ми дбаємо про Людей, Продукт і Прибуток ― саме в такому порядку"
Чому в Шиншилці представлені не всі корми, які продаються в зоомагазинах України?
Більшість кормів (в асортиментній представленості) ввезених в Україну - дрібними українськими компаніями (імпортерами) погано або взагалі не були відомі раніше українському покупцю.
Для того, щоб підвищити впізнаваність і відповідно продаж - імпортер йде на змову з невеликими магазинами та мережами обіцяючи додаткову винагороду при продажі саме його товарів, що в свою чергу веде до необґрунтованого завищення ціни. Часто подібне веде до підвищення ціни на 50 -70 відсотків від розумного ціноутворення. Покупцям подібне подається як нібито - оплата за елітну якість корму, хоча насправді такі корми достатньої середньої якості виробляються з відходів харчових виробництв – у чому нескладно переконається звернувшись до Гугла – перевіривши склад та ціну в ЄС.
Шиншилка вважає, що подібне ціноутворення – вводить в оману покупця і не підтримують подібне, вважаючи, що на ринку мають бути корми на основі розумного ціноутворення, а не компенсація роздутих та неефективних маркетингових витрат та збиткове господарювання – за рахунок покупця.
Зрештою у програші покупець та виробник, у виграші – недобросовісні імпортер та продавці.
Шиншилка - вірна своїм вищевикладеним принципам і робить все можливе і неможливе, щоб їм слідувати
Зоомагазин "Шиншилка" представлений у світових каталогах:
- Dmoz
- Best of Web
- Joeant
"Шиншилка" заснована 31 серпня 2010 року в день святих Флора і Лавра духовних покровителів лікарів ветеринарної медицини .