Чому менеджери Шиншилки не дають рекомендацій при купівлі кормів ?
1. Для якісного підбору корму необхідно проаналізувати безліч факторів ( стать, вага, вік, породу, фізичні навантаження, перенесені захворювання та призначене лікування, реакцію на корми, які використовувалися раніше , тощо ). У результаті потрібен значний час ( від 1 години ) і досвід для вирішення цього завдання. Ми переконані, що краще за Вас ніхто не знає Вашого вихованця. Витратите час на спостереження за ним, а потрібна інформація завжди присутня в картках товару магазину, зіставивши ці дані Ви зробите логічний і правильний вибір на користь Вашого вихованця.
2. Відповідно до восьмого принципу нашої діяльності (докладніше - Про нас) у нашому магазині заборонені індивідуальні мотиваційні програми постачальників і фінансова винагорода нашого менеджера ніяк не залежить від марки та вартості продукту, що продається - це запорука його чесного ставлення до Вас і продукту. На жаль, абсолютна більшість постачальників зловживають фінансовою винагородою за рекомендацію саме їх продукту магазином, що в результаті призводить до прямої фінансової вигоди продавця на шкоду інтересам Вашого вихованця.
Подібні упереджені рекомендації не можливі в Шиншилці - ми цінуємо Вашу довіру до нас і робимо все можливе і неможливе, щоб виправдати її .
Увага! Увага! Attention! Achtung!
1. Мінімальна сума замовлення 500 грн. Замовлення на меншу суму не обробляються.
2. Акваріуми і великі клітини - відправляються після часткової передоплати. Це пов'язано з тим, що ці товари обов'язково упаковуються поштовою службою в спеціальну упаковку (дерев'яна обрешітка).
3. Якщо покупець протягом 5 днів не забирає направляється йому товар, то він автоматично повертається до нас . У цьому випадку за пересилку товару в обидві сторони оплачує покупець.
4. Всі покупки у нас до 3000 грн захищені порталом Prom. ua (програма захисту покупців).
5. При отриманні товару покупець зобов'язаний перевірити цілісність,комплектацію і всі якісні характеристики товару безпосередньо в офісі перевізника. При виявленні дефектів, необхідно діяти відповідно до внутрішніх правил перевізника, тобто скласти офіційний акт про виявлення дефекту або недокомплектації. Так само необхідно по телефону або е-мейлу повідомити менеджера магазину про виявлений дефект.У цьому випадку ми гарантуємо Вам повернення сплачених коштів або повторну відправку товару.
6. Після проведення розрахунків і прийняття замовлення в поштовому відділенні претензії за цілісність комплектації та інших якісних характеристик доступним при зовнішньому огляді не приймаються !!! Гарантія поширюється тільки на приховані дефекти не доступні при простому зовнішньому огляді.
7. Зоотовари та продукція, які були придбані поза торговельними або офісними приміщеннями за допомогою поштових пересилок , повинні бути доставлено продавцю ,у разі розірвання договору купівлі поштовою службою за рахунок покупця .
8. Згідно умов перевізника у разі перевезення габаритних вантажів ( перенесення,вольєри,акваріуми і т. п ) розрахунок за перевезення провадиться не за фактичною вагою, а за обьемною ( розраховується за формулою перевізником ).
9. При замовленні товарів зі статусом "Під замовлення" - 100 % передоплата
10. Наш магазин робить все можливе для того,що б Вам запропонувати мінімальну ціну. Це накладає певну специфіку на наше обслуговування, а саме - наші оператори не підбирають товар ! При зверненні до нас, просимо Вас заздалегідь записати код товару який Вас зацікавив або оформити замовлення через сайт . Це дасть нам можливість обслуговувати Вас швидко і якісно за мінімальною ціною.Дякуемо ,що Ви з нами. З Любовью і повагою Ваша "Шиншилка"